Naším posláním je být ideálním partnerem, který umí věci řešit podle představ Vás, našich klientů. Při jakémkoli kontaktu se zákazníkem samozřejmě dbáme na Vaše soukromí.
Veškeré informace a data související se servisní zakázkou jsou naprosto důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů. V případě jakýchkoli doplňujících otázek nás neváhejte kontaktovat.
Servisní úkony:
- výměna displeje
- výměna baterie
- oprava nabíjení
- výměna zadního krytu
- výměna sklíčka zadní kamery
- výměna mikrofonu
- výměna přední kamery
- výměna proximity senzoru
- výměna reproduktoru
- výměna zadní kamery
- oprava tlačítek hlasitosti
- oprava tlačítek zapínání
- oprava vibrování
- oprava wifi a bluetooth
- utopení telefonu, resp. poškození tekutinou
- přehrání software a záloha dat
- čištění a případná výměna sluchátka
- oprava Face ID
- poškození SIM
V případě jakýchkoli dotazů nás kontaktujte telefonicky +420 776 566 908 nebo emailem emobilshop@emobilshop.cz
-----------------------------------------------------------------------------
Odeslání zařízení přes Zásilkovnu
Zařízení, které chcete opravit zabalíte.
Vyberete si nejbližší výdejní místo Zásilkovna ve vašem okolí. Zde je seznam a mapa všech poboček
Na přepážce ve výdejním místě zadáte kód "96092493". Balík předáte a obdržíte potvrzení o jeho přijetí. Nic neplatíte, poštovné uhradíme za vás.
Po opravě vám bude zařízení odesláno pojištěnou zásilkou kurýrem na vámi zadanou adresu, kterou uvedete ve formuláři.
- diagnostikujeme
- stanovíme cenu
- kontaktujte Vás
- opravíme
- expedujeme zpět k Vám
Po přijetí zařízení jej diagnostikujeme a potvrdíme si úkony a cenu opravy. Po vašem potvrzení zařízení opravíme a odešleme vám jej zpět na dobírku.